A Hogyan készül? témájú televíziós műsorok nézettsége megalapozta a gyárlátogatások népszerűségét. Egy ipari üzem menedzsmentjének azonban nem kell feltétlenül értenie egy modern és attraktív gyárlátogatási program kialakításához és üzemeltetéséhez, ezért érdemes szakértőket megbízniuk.
5 éve aktív résztvevői vagyunk multinacionális vállalati környezetben, komplex gyárlátogatások megszervezésének, évenkénti aktualizálásának és a különböző típusú csoportok vezetésének. Nyelvi hátterünk segítségével képesek vagyunk mindezt angol, német és magyar nyelven megvalósítani.
A gyárlátogatások ugyan ráfordítást jelentenek a vállalatok tulajdonosának, de ennél jóval több értéket jelentenek a vállalat, a márka ismertségének, jó hírnevének növelésében, a márkahűség kialakításában és a ma már egyre fontosabbá és költségesebbé váló humán erőforrás menedzsmentben. Partnerünknél az elmúlt években felvett új munkatársak jelentős része a gyárlátogatáson döntötte el, hogy látogatói folyosó másik oldalán szerente a jövőben dolgozni.