Minőségbiztosításunk második pillére, hogy ügyfeleink kéréseit képzett, udvarias, segítőkész, pontos és hatékony munkatársainkkal teljesítsük. Ennek érdekében folyamatos szakmai tréningeken veszünk részt és a tanultakat megosztjuk egymással.
Legutóbbi értékesítésfejlesztési workshopunk egyik feladataként három csoportra bontva kellett meghatároznunk az Educomm Fordítóiroda egyedi tulajdonságait (USP).
Az USP az angol „unique selling proposition” kifejezés rövidítése, ami magyarul egyedi terméktulajdonságot jelent. Az USP az, ami segít kitűnni a többi versenytárs közül, ami bemutatja az ügyfeleidnek, hogy mi is a különleges benned.
A csoportok különböző egyedi terméktulajdonságokat soroltak fel, amelyeket közösen egyesítettünk és trénerünkkel átbeszéltünk. Íme a lista.
Legutóbbi piackutatásunk, a vevőink visszajelzései alapján mindnyájan egyetértettünk abban, hogy:
ÁR-ÉRTÉK ARÁNYUNK kiemelkedő a magyar piacon.
SZAKMAISÁGUNK alapját jelentő tulajdonságaink:
- minden szakterületre és minden nyelvre vannak fordítóink
- továbbképezzük fordítóinkat: folyamatos szakmai és technikai támogatást biztosítunk
- ügyelünk a részletekre: pl. tolmácsolásnál mindig bejárjuk előtte a helyszínt
- kiegészítő szolgáltatásokat is vállalunk: a begépeléstől akár a nyomdai kivitelezésig
- E-learning rendszert is biztosítunk partnereinknek.
RUGALMASSÁGUNK biztosítékai:
- hétvégén is elérhetőek vagyunk
- egyedi igényeket is elvállalunk
- támogató rendszereket fejlesztünk partnereink részére
- utólag is lehet nálunk fizetni
- testreszabottak folyamataink: legyél akár multi vagy egyéni vállalkozó